محسن یگانه موهایش را کوتاه کرد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سلام به دوستان عزیزم

بالاخره بعد از چند سال کار در عرصه موسیقی محسن یگانه  خواننده محبوب و مشهور کشورمان تصمیم گرفت مو هایش را کوتاه کند

پیش از این در مصاحبه با مجله تماشا گفته بود

- موهایم را خودم کوتاه می کنم و حالت می دهم. حتما یک وابستگی به موهایم دارم که نمی توانم به کس دیگری اعتماد کنم! اینقدر می ترسم موهایم را به دست آرایشگر دیگر بسپارم که طی 3 سال گذشته پایم را در هیچ آرایشگاهی نگذاشته ام. آخرین بار قبل از رگ خواب به آرایشگاه رفتیم و از آن موقع تا االان خودم موهایم را کوتاه می کنم. این یک مورد در اختیار من است و اجازه انتخاب هم به کسی نمی دهم. (خنده) 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394برچسب:, | 6:54 | نویسنده : سامان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


دانلود آهنگ